امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

غنچه زندگیم

امان از اضطراب

1396/1/17 0:44
نویسنده : مامان مهناز
99 بازدید
اشتراک گذاری

بزرگ و بزرگ تر می شوی از جنس مردانه.

کمی ترسویی و کاملا به خودم رفته ای مامان ترسو قطعا پسر ترسو هم دارد اما من دوست ندارم مثل من باشی اما میدانم تربیت بیان کردنی نیست بلکه با حس ادم ها انتقال پیدا میکند و من حس اضطرابی از کودکی در خودم دارم که حدس میزنم به خاطر دیدن صحنه هایی از کودکیم باشد آن زمان درست وقتی همسن الان شما بودم زلزله ای سهم گین و وحشت ناک وطنم را گرفت .

مامانی می گوید آن موقع  وقتی زلزله آمد مجبور شد من را خانه به خانه بچرخاند تا دانه به دانه خانواده مامانی را پیدا کنید روز های وحشت ناکی را از سر گذراند و این روزها فکر میکنم در ضمیر ناخودآگاه من ثبت شد و حالا هر بار به نوعی مرا در اضطراب خود گریبان گیر میکند و متاسفانه این حس هنوز هم هر با با من هست .

اما نمیخواهم شما هم این حس را از من بگیری میخواهم آرام باشی و در آرامش زندگی کنی .

پسرم از روزگار نترس که بالا و پایین زیادی دارد از بالا رفتن غره نشو و از پایین آمدن وحشت نکن فقط یاد خدا کن تا آرامت کند.الا به ذکرالله تطمئن القلوب آگاه باش که تنها با ذکر خدا دلها آرام میگیرد.

ایزدا آرام نگاه دار آرامبخش زندگیم را .آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)