امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

غنچه زندگیم

سخت اما واجب

1393/11/9 17:52
نویسنده : مامان مهناز
106 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک شرینم این روزا دلم بد جوری گرفته

میدونی مامان تو چند وقته نه خوب غذا میخوری و نه خوب میخوابی الان که ۱۸ ماهته تازه ۱۰کیلو شدی و من از این موضوع نگرانم برای همین با باباجون تصمیم گرفتیم از شیر بگیرمت ۰

نفس من الان تو یک روز و نیمه که شیر نخوردی و می می عزیزتو اوف شده اما بی قراری اینقدر گریه کردی که منم باهات نشستم به گریه 

عزیزکم اروم بگیر و بازی کن و با مامان حرف بزن احساس میکنم باهام قهری و دوسم نداری اما بدون ذره ذره وجودم به تو بنده دیروز های های باهات گریه کردم اخه مامان طاقت اینطور گریتو نداره فقط می خواد تو براش بخندی بخند عزیزم همیشه بخند امید زندگیم همین خنده هاته عشق مامان ازت میخوام صبوری کنی برات سوره والعصر میخونم خداجونم به پسرم صبر بده کمکش باش این مرحلرم براش اسون کن ۰آمین

بخند عزیزم دنیا خنده داره

غصه بجز خنده دوا نداره

بخند خدا دیدن لبخندشو 

بروی لب بنده هاش دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)