امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

غنچه زندگیم

طوطی سخنگو پرنده خوشبختی من

1394/3/31 2:07
نویسنده : مامان مهناز
144 بازدید
اشتراک گذاری

دوران داشتن طوطی تو خونمون رسیده میدونی که پسرم من ازپرنده هامیترسم نمیدونم چرا اما هیچ وقت نتونستم بهشون دست بزنم اما حالا خیلی خوشحالم چون یه پرنده داریم که خیلی خوش صداست و من عاشقشم اونم یه طوطی به اسم امی یلی ۰

پسرم خیلی بامزه هستی این روزا هر چی میگم رو تکرا میکنی با زبون شیرین خودت و مارو عاشق تر از هر لحظه میکنی ۰

این صدای توست که دایم تو خونمون بهمون امید میده و مارو پر انرژی تر میکنه۰

خلاصه که کلمه نمی زاری بدون تکرار بمونه 

من :امیرعلی مامان تند تند بیا

شما:تن تن 

من:ما مان اگه میخوای تخم مرغو خالی خالی بخور

شما:عالی عالی

من:صبحانه میخوری?

شما:صبانه

من :۰۰۰۰

شما:۰۰۰۰

خدایا زندگیم رو پر از تکرار امیرعلیم کن۰آمین

پسندها (1)

نظرات (0)