امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

غنچه زندگیم

شکر بی انتها

1394/8/12 22:50
نویسنده : مامان مهناز
146 بازدید
اشتراک گذاری

شکر 

کلمه ایست که چند سالیه معنی واقعی اون رو درک میکنم۰

قبل ترها وقتی میشنیدمش به راحتی از روش میگذشتم به کل اصلا براش فکری نداشتم نه فکری نه برنامه ای۰

مدتیه تو دلمه تو همه لحظه ها تو همه سختیاو خوشیا فکر میکنم با اومدن تو این حس در من بوجود اومدو این فهم به من اضافه شد۰

شکر به خاطر اومدنت شکر به خاطر داشتنت۰

بعضی روزا دوز شکرم بیشتر میشه همون روزا که بیشتر همو داریم سر سفره شام یا شایدم صبحانه های سه نفرمون ۰

مثلا دیشبا سر سفره شام یه قرمه سبزی که بابا میگه عالی شده وقتی تو و بابا با لذت داشتین میخوردینش منم تو دلم بدجور شاد میزدمو هی میگفتم خدایا شکرت بره داده ها و نداده هات۰

یا اون امروز وقتی داشتم ترشی درست میکردم صدای خنده و بازی تو بابا برام قشنگ ترین موسیقی دنیا شد و تو دلم گفتم شکرت خدا ازون شکرای واقعیت۰

به خاطر دلامون ۰ارامشمون۰خونه نقلیمون اندازه ۵۴مترش ۵۴هزار بار شکر ۰

خدایا ما رو بی هم نزار۰آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)